takie mam pytanie...
Dziubeque
2023-09-19 20:27:18 UTC
aloha starości!!!

dawno, dawno temu na tej grupie pisał gość o nicku "rs". i te kilkanaście lat temu miałem podejrzenie, że pod tym nickiem krył się muzyczny dziennikarz, Robert Sankowski

dzisiaj się dowiedziałem, że Robert Sankowski od 6 lat nie żyje :-(

takie tam historie spod mchu i paproci podszyte kryzysem wieku średniego
--
"there is someone in my head but it's not me"
paputki - Dziubeque
Bartek Duda
2023-09-20 06:56:48 UTC
Post by Dziubeque
[...]
A to był chyba Robert (Rafał?) Sławiński, który jakoś kojarzy mi się z Kamilą Sławińską. W sumie nie jestem pewien, czy razem nie prowadzili czegoś o filmie gdzieś
B-k
semprini
2023-09-20 07:17:50 UTC
Post by Bartek Duda
A to był chyba Robert (Rafał?) Sławiński, który jakoś kojarzy mi się
z Kamilą Sławińską. W sumie nie jestem pewien, czy razem nie prowadzili
czegoś o filmie gdzieś
Kurczę, ja totalnie nie wiem kto jest kto, a tyle czasu na tej grupie
spędziłem... Pamiętam tylko, że w okolicach 1999 udzielała się tutaj
Anja Orthodox, z którą nawet udało się umówić grupowo na piwo, czy coś.
Było zabawnie.
--
semprini
there's no place like ~/
Dziubeque
2023-09-29 14:24:22 UTC
Post by semprini
[...]
Anja z nami się spotkała była ze dwa razy, i jeśli dziura w mózgu zaatakowała już ten obszar to może być źle ale z tego co pamiętam to raz na konercie części Tangerine Dream (części bo był tylko Froese i ktoś jeszcze) i to było 2001/02
--
"there is someone in my head but it's not me"
paputki - Dziubeque
semprini
2023-10-01 21:35:11 UTC
Post by semprini
Anja Orthodox, z którą nawet udało się umówić grupowo na piwo, czy coś.
Było zabawnie.
Anja z nami się spotkała była ze dwa razy, (...) raz na konercie części
Tangerine Dream (części bo był tylko Froese i ktoś jeszcze) i to było
2001/02
A widzisz, to nawet nie wiedziałem, że dwa razy. Ja byłem tylko na tym
spotkaniu w trakcie (czy po?) koncercie TD.
--
semprini
there's no place like ~/